středa 25. dubna 2012

Daj medaili,nedaj medaili...

Aneb,jak lépe a radostně hodnotit.
Když jsem si přečetl v Radioamatéru 1/2012,že jsem v MČR na VKV 2011 na 3 místě ,měl jsem radost.Trochu mne to překvapilo,neb jsem očekával pozici trochu níže.Ale úřad je úřad.Třeba byly ty kontroly, závodník třeba nadýchal-člověk neví.

 V hodnocení OK2KJT jsem byl v té chvíli na 4. místě...
Začátkem března mi byl doručen pohár za 3.místo v MČR.

Trochu jsem se divil,neboť poháry se zpravidla dávají na Třech studních..
Později jsem na info ČRK  zpozoroval příspěvek OK1 DOZ,kde jen byla informace,že se mění výsledky MČR 2011
Moc jsem to neřešil ani nečetl detaily.Pohár doma tak co...


Dne 28.3.2012 se ke mne dostavil Jirka OK1JST,abych pohár vrátil,že došlo k malému nedorozuměmí ve výsledcích.
Tedy pokorně a s lítostí,jsem pohár pořádně zabalil a vrátil.Jenom babička si trochu pobrečela.
 Jak je možné něco jiného uveřejnit v oficiálním časopise ČRK a jinak na OK2KJT,kde asi je to správné.
Ale to ještě není té story konec.
Na Třech studních jsem 21.4.2012 obdržel diplom za 4 místo.Musím říci,že diplom je hezký.Nutno říci,že ani ve Studních stanice na 2 a 3.místě poháry nedostaly neb nebyly ještě asi upraveny štítky.


Avšak jaké bylo mé překvapení,když mi 25.4.2012 došel Radioamatér č.2/2012,kde byla oprava vyhodnocení MČR 2011,tam jsem byl zase uveden na 3 místě.Dvě stanice na 2 místě a tak nevím ,že by zase další šotek ?




Čemu věřit ?

"Pán major ,som z toho akosi zmetený"


http://ok1em.blogspot.com/2012/04/setkani-3studne-2012.html






2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Ahoj Edo, pri prepisovani opravenych vysledkov do RA 2/12 som urobil preklep v poradovych cislach. Znacky aj vysledky su spravne, len tie poradove cisla su chybne. Spravne ma byt pri tvojej call 4. miesto. SRI.
Roman OM3EI

OK1EM řekl(a)...

Romane OM3EI,děkuji za vyčerpávající informaci.

Eda