neděle 22. dubna 2012

Setkání 3.studně 2012

 Tak opět jsme vyjeli na setkání MW nadšenců.Miša dobře odřídil vozidlo,i když cesta  do Studní byla za poměrně hustého deště a provoz na D1 byl vlivem tekoucí vody pomalý.
Setkali jsme se s kamarády,nakoupili trochu bižuterie a vzdělali se v oblastech,které nás zajímali.Zajímavé bylo seznámení s SDR za 20 dolarů,kde Jirka OK2POI zkoušel různé DVB-T flešky.Některé pracují do 800 MHz jiné do 1700 MHz.
Všeobecně jsme zanadávali na nové hodnocení závodů.
Při vyhodnocení závodů mne překvapilo ,že nebyly ani diplomy z UHF závodu 2011,jak bylo řečeno že ještě nejsou podepsány.Myslím si,že závodníci by si zasloužili trocho větší úctu.
Když ne od vlastních lidí,tak od koho ? Jak tam bylo  řečeno,že by se vlastně ani papírové diplomy nemuseli dávat,jen v digitální formě,tak šetřit se musí,ale na správných místech. A toto ono není.
Proběhla řada přednášek.
Mne nejvíce uchvátila přednáška  členů OK1KIR o podmínkách spojení EME na 24 GHz.
Asi to bude pro mne ta správná cesta,než se štvát na tropo spojeních na 7-10pásmech a čekat ,kde mi kdo vyškrtne spravedlivě nějaké ta spojení.
Nestihl jsem vše,mrzí mne přednáška DL2AM.

Za účast v MČR 2011 jsem dostal diplom,mám z něho radost,neb diplomy jsou hezké a je to vlastně to jediné oceněné.Více v jiném článku.
Setkání bylo velmi dobré,mám z něj dobrý pocit ve svém celku jsem tam byl spokojený.
Pár fotek na dokreslení setkání.


Nestor DL2AM

Studium SDR

Ukázka programu pro sdr

SDR5 flešky

Nejmladší účastník vpravo

Oficiální zahájení

MČR 2011   z 1 desítky  severočeši

miniburza MW NERA na 15 GHz
zesilovače SP9WY
MW bižuterie
Pár MW drobností
Diskuze na vzduchu
Diskuze na vzduchu
Indikace antény -  demo
Menší PA
Více sněhu nebylo...
Přednáška OK1KIR EME na 24 GHz
Měřilo se i venku
SP hamové
Měření zesílení a šumového čísla
Při měření se i opravovalo a ladilo

Pomalu se rozjíždíme

Žádné komentáře: